DOSTAWA

Jaki jest dokładny koszt i czas dostawy w Monnarita?

PRZESYŁKI KRAJOWE:

 

Koszt dostawy wszystkich zamówień jest DARMOWY.

Wybór firmy kurierskiej uwarunkowany jest wielkością przesyłki.

Wysyłamy paczki:

  • InPost,
  • DPD,
  • Poczta Polska,
  • Pocztex,
  • AmbroExpress,
  • DHL,
  • GLS,
  • Fedex

Możliwy jest odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie pod adresem

Monnarita

ul.Krzyżowa 2/17

77-300

Człuchów

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych w zależności jaka informacja znajduje się na karcie danego produktu. W przypadku, kiedy produkt nie znajduje się na magazynie, czas dostawy może być dłuższy i orientacyjna data realizacji zamówienia podana jest na karcie produktu.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów w naszym magazynie oraz wybranej formy płatności.

 OBOWIĄZEK sprawdzenia przesyłki podczas odbioru od kuriera:

W chwili odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.

Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej doręczenie i sprawdzić czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

W tym celu prosimy: obejrzeć przesyłkę z zewnątrz, następnie należy otworzyć przesyłkę i sprawdzić czy zamówiony produkt nie posiada niewidocznych z zewnątrz ubytków lub uszkodzeń, sprawdzić kompletność dostarczanych produktów oraz czy istnieją ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów.

W przypadku jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona, zawiera uszkodzenia mechaniczne lub jest niezgodna z zamówieniem, prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Kupujący powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Protokół powinien zawierać datę i godzinę doręczenia, dokładny opis stwierdzonych uszkodzeń produktu lub ewentualnych braków. Dodatkowo, protokół musi dokładnie opisywać stan opakowania – dla przykładu takie informacje jak: wgniecenia, uszkodzenie taśmy, rozdarcie opakowania).

Protokół musi być podpisany przez Kupującego i Kuriera.

W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w produkcie po odjechaniu kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską pod numerem podanym na liście przewozowym i zażądać przyjazdu przedstawiciela przewoźnika w celu spisania protokołu.

O zaistniałej sytuacji prosimy niezwłocznie poinformować sklep droga mailową na adres sklep@monnarita.pl