Monnarita
Czas i koszty dostawy
Jaki jest dokładny koszt i czas dostawy w Monnarita?
 

PRZESYŁKI KRAJOWE:

 

Koszt dostawy oraz wybór firmy kurierskiej uwarunkowany jest wielkością przesyłki.

Wysyłamy paczki: InPost, DPD, Poczta Polska, Pocztex, AmbroExpress, DHL, GLS, Fedex

Możliwy jest odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie pod adresem

Monnarita

ul.Krzyżowa 2/17

77-300

Człuchów

Czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1 do 3 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach orientacyjny czas dostawy podany jest na karcie produktu.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów w naszym magazynie oraz wybranej formy płatności.

 

OBOWIĄZEK sprawdzenia przesyłki podczas odbioru od kuriera:

W chwili odbioru przesyłki Kupujący jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.

Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej doręczenie i sprawdzić czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

W tym celu prosimy: obejrzeć przesyłkę z zewnątrz, następnie należy otworzyć przesyłkę i sprawdzić czy zamówiony produkt nie posiada niewidocznych z zewnątrz ubytków lub uszkodzeń, sprawdzić kompletność dostarczanych produktów oraz czy istnieją ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów.

W przypadku jeśli dostarczona przesyłka jest uszkodzona, zawiera uszkodzenia mechaniczne lub jest niezgodna z zamówieniem, prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Kupujący powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Protokół powinien zawierać datę i godzinę doręczenia, dokładny opis stwierdzonych uszkodzeń produktu lub ewentualnych braków. Dodatkowo, protokół musi dokładnie opisywać stan opakowania – dla przykładu takie informacje jak: wgniecenia, uszkodzenie taśmy, rozdarcie opakowania).

Protokół musi być podpisany przez Kupującego i Kuriera.

W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń w produkcie po odjechaniu kuriera należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską pod numerem podanym na liście przewozowym i zażądać przyjazdu przedstawiciela przewoźnika w celu spisania protokołu.

O zaistniałej sytuacji prosimy niezwłocznie poinformować sklep droga mailową na adres sklep@monnarita.pl

 
 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium